Jeugd

Ben je tussen de 4 en 25 jaar oud? Ontdek dan wat er te doen is voor jou binnen onze gemeente.
Voel je welkom tijdens onze activiteiten en verenigingsavonden. Samen met je leeftijdsgenoten doe je leuke dingen en ontdek je wie Jezus is. Neem gerust een vriend of vriendin mee!

Ontdek hieronder wanneer er wat voor jou te doen is.

Heb je een vraag over het jeugdwerk? Of wil je hier graag deel van uit maken? Stuur dan een e-mail naar jeugdraad@hervormdmeerkerk.nl

Zondagsschool

Voor alle jongens en meisjes van groep 1 tot en met 4

Wat?
Na de schriftlezing zijn alle kinderen van harte welkom bij de zondagsschool. Via een laagdrempelige wijze vertellen we de kinderen meer over de bijbel. De kinderen van groep 4 zijn eens in de twee weken welkom. Er zijn altijd voldoende vrijwilligers die op uw kinderen letten.

Tijdens iedere morgendienst

zondagsschool@hervormdmeerkerk.nl

Meiden bijbelclub

Meisjes van groep 5 en 6

Wat?
Zingen, luisteren naar een bijbelverhaal, opdrachten maken en napraten, limonade met wat lekkers, spelletjes, knutselen en gezelligheid.

Wanneer?
Iedere woensdagavond van 18.45 tot 20.00 uur.

meidenbijbelclub@hervormdmeerkerk.nl

Jongens bijbelclub

Jongens van groep 5 en 6

Wanneer?
Iedere woensdagavond van 18.45 tot 20.00 uur.

jongensbijbelclub@hervormdmeerkerk.nl

KidCat

Voor wie?
Jongens en meiden uit groep 7 en 8.

Wat?
Met elkaar zingen en praten over een gedeelte uit de bijbel. Na een goed leermoment gaan we met elkaar leuke activiteiten ondernemen. Neem gerust vrienden of vriendinnen mee.

Wanneer?
Iedere maandag of dinsdagavond van 19.00 tot 20.15 uur.

kidcat@hervormdmeerkerk.nl

Follow Me

Jongeren uit de klassen 1 t/m 4 van het voortgezet onderwijs

Wat?
Wat betekent geloof in jou leven? En wat kan je er eigenlijk mee doen? Ontdek tijdens Follow Me samen met je leeftijdsgenoten wat de bijbel en kerk voor jou kunnen betekenen in je dagelijks leven. Neem gerust een vriend of vriendin mee.

Wanneer?
Iedere maandag of dinsdagavond van 19.30 tot 20.30 uur.

followme@hervormdmeerkerk.nl

Follow Me Next

Jongeren van 16 tot en met 19 jaar

Wat?
Een vervolg op ”Follow Me”. Samen met leeftijdsgenoten duiken we dieper in op diverse geloofsonderwerpen. Stel je vragen en ontdek hoe jouw geloof je bij kan staan in deze tijd.

Wanneer?
Maandagavond van 20.30 tot 21.30 uur.

followmenext@hervormdmeerkerk.nl

JongerenPlus

Jongeren vanaf 19 jaar

Wat?
Samen met leeftijdsgenoten bespreken we geloofsonderwerpen die jij misschien wel hebt aangedragen. Met elkaar proberen we te ontdekken wat de woorden in de bijbel voor jou betekenen. Een absolute must wanneer je meer wil weten over jouw geloof.

Consistorie in de kerk

Dinsdagavond om 20.00 uur

jongerenplus@hervormdmeerkerk.nl

Belijdeniscatechese

Voor ieder gemeentelid

Wat?
Door je doop heeft God Zijn naam voor eeuwig aan jou verbonden. Jezus zegt: volg mij! Door belijdenis te doen beloof je God, in het midden van Zijn Gemeente, hem voor altijd te volgen. Belijdeniscatechese volg je niet alleen. Samen met gemeenteleden, zowel jong als oud, onder leiding van onze predikant, bemoedigen we elkaar om ons meer te verdiepen in Zijn woord en bereiden we ons voor op het doen van belijdenis.

Waar?
Wordt afgestemd met de groep.

Wanneer?
In overleg met andere deelnemende gemeenteleden.

Vragen?
Het is goed mogelijk dat je vragen hebt over belijdenis. Aarzel daarom niet om contact op te nemen met onze predikant ds. E. van der Poel via dominee@hervormdmeerkerk.nl.

JV Connected en Jeugdweekend

Voor jongeren tussen de 16 en 21 jaar

Wat?
Gezellige en laagdrempelige avonden waarin we met elkaar relaxen en leuk dingen doen. Denk hierbij aan een potje darten of poolen, het voeren van goede gesprekken en het opbouwen van vriendschappen. En we hebben ieder jaar een oergezellig jeugdweekend. Daar moet je bij zijn!

Waar en wanneer?
JV Connected (vanaf 16 jaar) is elke twee weken na de kerkdienst in het Anker. De data van het jeugdweekend worden ieder jaar ruim van te voren bekend gemaakt.

jvconnected@hervormdmeerkerk.nl / jeugdweekend@hervormdmeerkerk.nl