Boelmarkt

De Boelmarkt komt er al bijna weer aan, D.V. 1 juni is de markt en op zaterdag 25 mei komen we weer bij u langs om e.e.a. op te halen. Er is veel werk te verzetten voorafgaand aan, tijdens en na afloop van de Boelmarkt en daarom zijn we op zoek naar vrijwilligers die ons willen helpen. Vind u/jij het leuk om mee te doen? Geef u/je dan op via boelmarkt@hervormdmeerkerk.nl of stuur een berichtje naar Arianne van Ooijen.

Tevens organiseert de Boelmarkt een sponsoractie. Hiervoor treft u/jij deze week een flyer aan bij de Zaaier. Meer nodig? Stuur een mail naar boelmarkt@hervormdmeerkerk.nl. Flyers liggen ook in de kerk en het Anker. Zaterdag 4 mei is de loods de laatste keer dit seizoen geopend van 9.00-11.30 uur.