Meerkerk Helpt

Aan het begin van de coronapandemie zijn we gestart met het initiatief Meerkerk Helpt. Pandemie of niet, juist in alle omstandigheden willen we omzien naar elkaar en daarom zetten we Meerkerk Helpt voort.

Naast de vier kerken in Meerkerk is ook de Stichting Samenwerkingsverband Vrijwillige Hulpdienst Meerkerk aangesloten bij het initiatief. Samen hopen we zo voor een ieder wat te kunnen betekenen die hulp nodig heeft.

Kunt u tijdelijk geen boodschappen of medicijnen halen, kunt u zelf de hond niet uitlaten of die kapotte lamp vervangen? Is er behoefte aan gezelschap voor uw zieke partner zodat u zelf een paar uurtjes uw hobby kunt uitoefenen? Of voelt u zich eenzaam? Wij zijn er voor jong en oud.
Bel of mail gerust naar:
06-27283070 (tussen 12.00-18.00 uur) | meerkerkhelpt@gmail.com

Samen met een netwerk van vrijwilligers uit Meerkerk willen we u belangeloos helpen. Mocht uw hulpvraag professionele zorg vereisen dan kunnen we u altijd in contact brengen met andere organisaties waarmee we in verbinding staan.

Wilt u juist voor een ander wat betekenen als vrijwilliger, informeer dan vrijblijvend of meld u aan!

Een hartelijke groet,

de Diaconie van de Hervormde gemeente Meerkerk